Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Увага! Весь перелік товарів належної якості на нашому сайті "Техномікс" підлягає поверненню та обміну! До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальна упаковка, а також документи, видані разом з товаром. - Для того щоб узгодити повернення товару, Вам необхідно зателефонувати за телефонами, які вказані в розділі "контакти": +380633617980. Повернення товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки – За пересилання повернення товару платить покупець. - Після отримання та огляду товару нашим складом, протягом 3 робочих днів кошти будуть повернуті. – За пересилку обмін товару платить покупець. - Після отримання та огляду товару, який Вам не підійшов, протягом 1-3 робочих днів буде відправлено інший обраний Вами товар. - Якщо при отриманні товару виявлено бій/шлюб товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару складає зазначені дані у ТТН при отриманні посилки. - У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІНУ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ Після отримання товару та у процесі його експлуатації покупцем може бути виявлено дефекти у роботі товару, таке іноді трапляється. Це може бути наслідком заводського браку чи неправильної експлуатації товару відповідно до інструкції. Якщо клієнт бажає повернути або обміняти даний товар, необхідно зв'язатися з нашим менеджером за телефонами вказаними в розділі Контакти або за телефоном +380633617980 та повідомити про проблему. Далі клієнт надсилає нам цей товар для передачі його у сервісний центр, для виявлення причин несправностей. Доставку за пересилку оплачує покупець. Після укладання сервісного центру, якщо поломка була наслідком заводського браку, за бажанням клієнта ми можемо повернути вартість товару в повному обсязі та вартість пересилання на рахунок зазначений покупцем, або поміняти товар на новий. Якщо несправність була через неправильну експлуатацію товару - товар передається на ремонт, а потім надсилається назад клієнту. Пересилання товару оплачує покупець.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.